بهنوش بختیاری: همه دنبال پول اند
بهنوش بختیاری: همه دنبال پول اند

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فیلم سینمایی ” من” گفت: بعد از آنکه به این فیلم دعوت شدم ۱۵ جلسه با سهیل بیرقی درباره نقشم صحبت کردم زیرا باید یکسری ویژگی ها به نقش می افزودیم و نقش شناسنامه پیدا می کرد. هر چند نقش من در فیلم سینمایی ” من ” کوتاه […]

ث۳بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فیلم سینمایی ” من” گفت: بعد از آنکه به این فیلم دعوت شدم ۱۵ جلسه با سهیل بیرقی درباره نقشم صحبت کردم زیرا باید یکسری ویژگی ها به نقش می افزودیم و نقش شناسنامه پیدا می کرد. هر چند نقش من در فیلم سینمایی ” من ” کوتاه بود اما قبول کردم و سعی کردم شخصیت های این فیلم را ببینم.

وی افزود: نقشی که در “من” بازی می کنم یک شخصیت مومن و منفعت طلب است و از نظر من این موضوع اشکالی ندارد این روزها همه به دنبال پول هستند. این شخصیت هم به طبع آن یک فرد مادی گرا است.

بختیاری خاطر نشان کرد: کار با سهیل بیرقی برای من تجربه خوبی بود او با وجود اینکه یک کار اولی بود اما دستیار کارگردان بسیاری از کارگردان های کار بلد بوده است نظم و انضباط عجیب و غریبی در کار دارد و من بعد از خواندن فیلمنامه قبول کردم که در این فیلم حضور داشته باشم زیرا از نظر من فیلمنامه خوبی داشت.

منبع: میزان