میراعتماد عمادی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: به منظور توسعه ارتباطات شهرهای تبریز و کربلا،  پنج تن از مسئولان شهری این استان، دو شنبه ۱۹ بهمن، در تبریز حضور خواهند داشت. وی اظهار داشت: آقایان جاسم الفتلاوی معاون اول استاندار کربلا، دکتر حسین المنکوشى فرماندار کربلا، مهندس مازن الیاسری مدیر کل شهرداری ها کربلا، […]

میراعتماد عمادی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: به منظور توسعه ارتباطات شهرهای تبریز و کربلا،  پنج تن از مسئولان شهری این استان، دو شنبه ۱۹ بهمن، در تبریز حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: آقایان جاسم الفتلاوی معاون اول استاندار کربلا، دکتر حسین المنکوشى فرماندار کربلا، مهندس مازن الیاسری مدیر کل شهرداری ها کربلا، على کاظم الطایی شهردار منطقه حر و حسین افشارى مشاور فرماندار کربلا در کشورمان، در تبریز حضور یافته و با شهردار تبریز و سایر مسئولان استانی، دیدار خواهند کرد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با اشاره به همکاری‌های تبریز با شهرهای عالیات در سال‌های اخیر اظهار داشت: همکاری گسترده شهرداری تبریز با طرف عراقی، در مناسبت‌های مختلف مذهبی، به خصوص در ارایه خدمات به زائران در ایام محرم، صفر و اربعین حسنی، زمینه مهمی است که در این دیدارها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عمادی متذکر شد: در دیدارهای صورت‌گرفته، راهکارهای انتقال تجربیات مدیریت شهری تبریز به کربلای معلی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی و همچنین تسهیل در ارایه خدمات به زائران حسینی بررسی خواهد شد.