حکم مجرم اقتصادی تبریزی سه سال حبس است
حکم مجرم اقتصادی تبریزی سه سال حبس است

موسی خلیل اللهی افزود: احکام پرونده این مجرم اقتصادی به دلیل خیانت در امانت پیشتر صادر شده بود اما بنا به دلایلی از کشور خارج و متواری شد که هفته قبل از کشور امارات و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد ایران و سپس تبریز شد. وی اظهار کرد: پرونده نامبرده حامی […]

fefموسی خلیل اللهی افزود: احکام پرونده این مجرم اقتصادی به دلیل خیانت در امانت پیشتر صادر شده بود اما بنا به دلایلی از کشور خارج و متواری شد که هفته قبل از کشور امارات و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد ایران و سپس تبریز شد.
وی اظهار کرد: پرونده نامبرده حامی مواردی مختلف از خیانت در امانت می باشد که بر اساس قانون به سه سال حبس محکوم شده است و وی قبل از محکومیت از کشور خارج شده بود.

خلیل اللهی با اشاره به اینکه دادستانی عمومی و انقلاب تبریز از سال ۱۳۹۲ به دنبال دستگیری و استرداد این مجرم به کشور بود، ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده بین دستگاه قضائی و دادستانی شهرستان تبریز این مجرم به کشور بازگردانده شد و هم اکنون در زندان تبریز است.
گفت: چون مجرم یاد شده در امارات نیز به دلیل تخلفات انجام گرفته دوران محکومیت خود را سپری می کرد، انتقال وی به تبریز دو سال به طول انجامید.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز اعلام کرد: مجرم فوق اهل تبریز است.

به گزارش ایرنا از اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه، این مجرم اقتصادی با نام ‘ب. ب’ با همکاری اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه و پلیس اینترپل ناجا به تازگی از امارات به ایران مسترد شد.

همکاری نزدیک اینترپل تهران و ابوظبی سبب شد که از آغاز سال جاری تاکنون تعداد چهار مجرم مهم اقتصادی به کشور مسترد شوند.
همکاری های قضائی جمهوری اسلامی ایران و امارات با امضای سه سند همکاری دو جانبه در سال ۱۳۸۸بهبود یافته است.