پوشش وسیع رسانه ای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در آذربایجان شرقی
پوشش وسیع رسانه ای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در آذربایجان شرقی

در این بیانیه آمده است: بسم رب الشهداء و الصدیقین والفجر و لیال عشر سلام بر مطلع فجر که در آن خورشید درخشان انقلاب اسلامی در میان بهت و حیرت جهانیان در زمستانی سرد و تاریک بر دل و جان ملت ایران زمین تابیدن گرفت و امید و حرکت را برای یک ملت به ارمغان […]

سییسسدر این بیانیه آمده است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
والفجر و لیال عشر
سلام بر مطلع فجر که در آن خورشید درخشان انقلاب اسلامی در میان بهت و حیرت جهانیان در زمستانی سرد و تاریک بر دل و جان ملت ایران زمین تابیدن گرفت و امید و حرکت را برای یک ملت به ارمغان آورد و زنجیرهای استبداد را از دست و پای ملت گشود.
بی شک هر گاه و هر جا که از پیروزی ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده می شود، چهره شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می‌گردد.
دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی است که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام بزرگوار خویش بنیان حکومتی را نهادند که امروز پس از ۳۸ سال به الگویی جهانی تبدیل شده است. بی تردید استقلال و آزادی امروزمان ثمره خون آن جوانانی است که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها راه نجات و پیروزی می دانستند و هیچگاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.
ما امروز در حالی وارد سی‌و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که وعده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یکی پس از دیگری محقق گردیده و طلیعه پیروزی نهایی مکتب امام خمینی(ره) در جهان روز به روز بیشتر نمایان می شود.
اقتدار حزب الله لبنان، مقاومت مردمی سوریه، عراق و یمن، حق طلبی مردم بحرین، آذربایجان، نیجریه… و فریادهای مرگ بر استکبار در گوشه و کنار جهان تنها گوشه ای از ثمرات پربار انقلاب اسلامی ایران است.
سال‌هاست که بهمن ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران است و بی‌تردید امسال نیز همچون سال‌های گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ایام نزدیک به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیمان و میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر فرزانه‌شان خواهند داشت.
بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز همانند سایر اقشار ملت شریف ایران اسلامی ضمن گرامیداشت این ایام اعلام می دارد، فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی دوشادوش ملت بزرگوارشان در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر حضور پرشور خواهند داشت و قلم به دست و دوربین بردوش در راه زنده نگه داشتن آرمانهای امام راحل همواره خواهند کوشید، چرا که امروز صدای قلم ها از صدای گلوله ها بلند تر و اثر گذارتر است و در این راستا اصحاب رسانه استان با انعکاس رویدادهای مبارک این دهه به رسالت خطیر اطلاع رسانی خود جامه عمل می پوشانند.
بی شک نقش رسانه ها در انعکاس پیشرفت ها و تلاش های جوانان انقلابی پر رنگ و تاثیر گذار است از این رو عزم اعضای بسیج رسانه آذربایجان شرقی که جمع کثیری از فعالان رسانه ای استان را شامل می شود بر این امر استوار است که با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام بوده و تلاش خواهند کرد دهه فجر که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان مطرح است نمود رسانه ای بیش از پیشی داشته باشد.