احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، اوایل وقت امروز در برخی مناطق مرزی شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بتدریج از ناپایداری در این مناطق کاسته می‌شود. وی با بیان اینکه در جنوب و جنوب شرق کشور نیز وزش باد پیش‌بینی می‌شود […]

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، اوایل وقت امروز در برخی مناطق مرزی شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بتدریج از ناپایداری در این مناطق کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه در جنوب و جنوب شرق کشور نیز وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق جنوب شرق با گرد و خاک همراه خواهد بود، اظهار کرد: بعدازظهر روز شنبه در شمال غرب و روز یکشنبه در شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود. همچنین روز شنبه از سرمای هوا در غالب مناطق کشور کاسته می‌شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و روز شنبه مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده نیز، گفت: آسمان تهران در روز شنبه ۱۰ بهمن، کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی، در بعدازظهر نیمه ابری با حداکثر و حداقل دمای ۷ و منفی ۱ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه ۱۱ بهمن، نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، در ارتفاعات بارش پراکنده با حداکثر و حداقل دمای ۷ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.