تراکتور به دنبال برد مقابل راه آهن
تراکتور به دنبال برد مقابل راه آهن

اویاقلیق : بعد تعطیلی یک ماه لیگ برتر تراکتور سازی تبریز در شرایطی مهمان راه آهن است که وضعیت دو تیم در جدول مسابقات متفاوت است. تراکتور سازن با ۲۶ امتیاز در رده ی هفتم جای دارند و راه آهن با با ۱۲ امتیاز همسایه قعر نشینان جدول می باشد. دو تیم در شرایطی رو […]

۰۰۴

اویاقلیق : بعد تعطیلی یک ماه لیگ برتر تراکتور سازی تبریز در شرایطی مهمان راه آهن است که وضعیت دو تیم در جدول مسابقات متفاوت است.

تراکتور سازن با ۲۶ امتیاز در رده ی هفتم جای دارند و راه آهن با با ۱۲ امتیاز همسایه قعر نشینان جدول می باشد.

دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار می گیرند که در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان جدیدی را در اختیار گرفته اند که البته وضعیت تراکتور سازی بهتر از راه آهن می باشد. قلعه نویی با جذب مهاجمان سرشناس سعی دارد تا نیم فصل دوم را با قدرت کامل شروع کند و حداقل سهمیه آسیایی را برای هواداران هدیه بدهد اما در آن سو تارتار سرمربی راه آهن سعی دارد این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

 با نگاهی به بازی های گذشته این دو تیم می توان به برتری کامل تراکتور سازی اذعان داشت.

تراکتور که تاکنون ۱۲ بار در لیگ برتر به مصاف راه آهن رفته است و توانسته ۹ بار این تیم را شکست دهد ، ۲ بار نیز به تساوی رسیده و یک بار شکست خورده است .

لازم بذکر است که تراکتور در ۵ بار آخری که در تهران مهمان راه آهن بوده دست پر از زمین بیرون آمده و توانسته هر ۳ امتیاز بازی ها را بدست بیاورد.

در حالی که به نظر می رسید فردین عابدینی و شاهین ثاقبی نتوانند به علت مصدومیت تراکتور را در این بازی همراهی کنند اما خبر های رسیده  از اردویی تراکتور سازی نشان می دهد که تراکتور سازی برای این بازی مصدوم و محرومی ندارد و قلعه نویی می تواند  با تمام پتانسیل خود مقابل راه آهن بایستد. در آن طرف نیز حمید دیوسالار غایب راه آهنی ها می باشد .

شایان بذکر است که سعید بخشی زاده داور این بازی می باشد و  حسن ظهیری و حمید غمزه او را در این بازی همراهی می کنند.