به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، ایپک یولی ( جاده ابریشم ) عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی ابراهیم محمدی در تلاش است اماکن و ابنیه های تاریخی ، صنایع دستی و گردشگری مناطق مختلف استان و […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، ایپک یولی ( جاده ابریشم ) عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی ابراهیم محمدی در تلاش است اماکن و ابنیه های تاریخی ، صنایع دستی و گردشگری مناطق مختلف استان و موزه ها را برای مخاطبان شبکه سهند معرفی کند .

ایپک یولی با مشارکت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تهیه می شود و هدف از تولید آن معرفی قابلیت ها و پتانسیل های استان در حوزه های مختلف می باشد .

حضور گزارشگر در اماکن تاریخی ، بخش کارشناسی و بخش های متنوع تصویری از  اماکن تاریخی و دیدنی از آیتم های برنامه ایپک یولی است .

علی اصغر وطن پرست مجری و گزارشگر ، محمد اسماعیلی تصویربردار ، مسعود ابراهیمی صدابردار ، امین افواجی تدوینگر و اکرم رضایی نویسنده این برنامه ۲۰ دقیقه ای می باشند .

گفتنی است برنامه ایپک یولی روز های سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه سهند روی آنتن می رود .