عاشیق‌ها در تبریز گرد هم می آیند
عاشیق‌ها در تبریز گرد هم می آیند

سومین جشنواره عاشیقلار دئیشمه سی در ماه‌های پایانی سال و در استقبال از نوروز طبیعت با اعلام فراخوانی نسبت به جذب هنرمندان این بخش ارزشمند هنری اقدام کرده است. به گفته حسین آذرنیا، این اقدام بنا به درخواست‌های مکرر هنرمندان حوزه موسیقی عاشیقی و با عنایت به تاثیرگذاری دو دوره قبلی این جشنواره برگزار می‌شود […]

۷۸۶۴۳سومین جشنواره عاشیقلار دئیشمه سی در ماه‌های پایانی سال و در استقبال از نوروز طبیعت با اعلام فراخوانی نسبت به جذب هنرمندان این بخش ارزشمند هنری اقدام کرده است.

به گفته حسین آذرنیا، این اقدام بنا به درخواست‌های مکرر هنرمندان حوزه موسیقی عاشیقی و با عنایت به تاثیرگذاری دو دوره قبلی این جشنواره برگزار می‌شود و انتظار می رود آثار ماندگاری در این جشنواره برای فرهنگ و هنر شهر خلق شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، برگزاری این جشنواره را زمینه ساز خلق آثار ماندگار دانست و گفت: در تلاش هستیم تا تمام ضوابط و ویژگی های برگزاری یک جشنواره موفق و عالی در این دوره رعایت شود.

وی از اعلام فراخوان سومین جشنواره عاشیقلار دئیشمه سی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: امیدواریم مانند دو دوره قبلی این جشنواره با استقبال عاشیق‌های تبریز و شهرهای همجوار مواجه شده و در نهایت مجموعه ای ارزشمند از تلاش هنرمندان حوزه موسیقی عاشیقی تدوین و ماندگار شود.

گفتنی است دو دوره قبلی جشنواره عاشیقلار دئیشمه سی با محوریت موضوعی معرفی آثار عاشیق عباس توفارقانلی و عاشیق خسته قاسیم تیکمه داشلی و با حضور گسترده هنرمندان موسیقی عاشیقی برگزار شده بود.