ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف حفظ و احیای آداب و رسوم آذربایجان و نیز جذب و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به گردشگران نوروزی در روزهای ۲۵ الی ۲۸ اسفند ماه و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شود. وی افزود: فراخوان ثبت نام و دعوت از […]

ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف حفظ و احیای آداب و رسوم آذربایجان و نیز جذب و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به گردشگران نوروزی در روزهای ۲۵ الی ۲۸ اسفند ماه و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان ثبت نام و دعوت از گروه های هنری جهت شرکت در این جشنواره منتشر شده و آثار رسیده پس از بازبینی در ایام برگزاری جشنواره با حضور مردم منطقه و گردشگران در اماکن تاریخی و گردشگری منطقه اجرا می شود.

وی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی منطقه ارس فرصت مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، فولکلور و آداب و سنن منطقه ارس و آذربایجان شرقی می باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در برگزاری این جشنواره، افزود: براساس زمان بندی انجام شده اختتامیه جشنواره با حضور فعالان هنرهای نمایشی استان و کشور در روز ۲۸ اسفندماه در شهر جلفا برگزار شده و از گروه های برتر جشنواره تجلیل خواهد شد.

گفتنی است جشنواره تئاتر خیابانی در ایام نوروز ۹۳ و ۹۴ با شرکت حدوداً چهل گروه و اجرای هشت تا دوازده گروه برتر در منطقه آزاد ارس برگزار شده است. همچنین اختتامیه جشنواره با حضور گروه های منتخب در روز ۲۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد..