تیم تراکتورسازی تبریز برای برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه در جزیره کیش به سر می‌برند. تراکتورسازی در این اردو روزانه دو جلسه تمرینی برگزار می‌کند که تمرین صبح به بدنسازی و تمرین بعد از ظهر به کارهای تاکتیکی و تمرین با توپ اختصاص یافته است. تراکتورسازی یک بازی دوستانه نیز در کیش برگزار کرده و […]

تیم تراکتورسازی تبریز برای برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه در جزیره کیش به سر می‌برند. تراکتورسازی در این اردو روزانه دو جلسه تمرینی برگزار می‌کند که تمرین صبح به بدنسازی و تمرین بعد از ظهر به کارهای تاکتیکی و تمرین با توپ اختصاص یافته است.

تراکتورسازی یک بازی دوستانه نیز در کیش برگزار کرده و برابر تیم ملوان انزلی به برتری ۳ بر ۲ دست یافته است. قرار است این تیم سه شنبه آینده نیز برابر فولاد خوزستان بازی کند.

با نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم به دلیل رفع خستگی و کاهش فشار تمرینات، استراحتی یک روزه برای اعضای تیم در نظر گرفته شده است و تمرین روز جمعه تراکتورسازی تعطیل اعلام شد.

برنامه شنبه این تیم همانند روزهای گذشته دو جلسه تمرینی صبح و عصر خواهد بود. اردوی تراکتورسازی تبریز روز ۸ بهمن به اتمام رسیده و این تیم به تبریز باز می‌گردد.

تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز سه‌شنبه ۱۳ بهمن در تهران مهمان راه‌آهن است.