رییس ستاد انتخابات حوزه هشترود و چاراویماق گفت: در این حوزه انتخابیه چهار واطلب نامزدی مجلس دهم رد صلاحیت شدند. حسن مستفید، روز یکشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در ادامه روند بررسی صلاحیت داوطلب های نمایندگی مجلس دهم که توسط هیات نظارت استان انجام شد، از مجموع ۱۹ داوطلب نامزدی چهار نفر […]

رییس ستاد انتخابات حوزه هشترود و چاراویماق گفت: در این حوزه انتخابیه چهار واطلب نامزدی مجلس دهم رد صلاحیت شدند.

حسن مستفید، روز یکشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در ادامه روند بررسی صلاحیت داوطلب های نمایندگی مجلس دهم که توسط هیات نظارت استان انجام شد، از مجموع ۱۹ داوطلب نامزدی چهار نفر رد صلاحیت شده و صلاحیت پنج داوطلب نامزدی نیز احراز نشده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون صلاحیت ۱۰ داوطلب نامزدی انتخابات مجلس دهم دراین حوزه تایید شده است، یادآور شد: کسانی که صلاحیت آنها رد یا احراز نشده در دو نوبت حق شکایت به شورای نگهبان را دارند.
رییس ستاد انتخابات حوزه هشترود و چاراویماق اظهار داشت: لیست نهایی تایید شدگان نمایندگی مجلس دهم در۲۷ بهمن به وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد.
مستفید ادامه داد: آرای مردم این شهرستان ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی درهفتم اسفند، در ۱۵۸ شعبه اخذ می شود که از این تعداد ۹۵ شعبه در شهرستان هشترود و ۶۳ شعبه نیز برای آرای مردم شهرستان چاراویماق در نظرگرفته شده است.
در شهرستان هشترود نیز از مجموع ۹۵ صندوق اخذ رای ۳۷ صندوق ثابت شهری و روستایی و ۵۸ صندوق سیار روستایی پیش بینی شده است.
درشهرستان چاراویماق نیز از مجموع ۶۳ صندوق اخذ رای ۹ صندوق ثابت شهری و روستایی و۵۴ صندوق سیار روستایی است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت اسفند همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.