به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، این برنامه با ساختار میزگرد و با هدف تبیین و فراخوانی ملت برای مشارکت حداکثری در انتخابات تهیه می شود . یکی از شاخص های اصلی این برنامه وجود آیتم تریبون آزاد هست که اقشار مختلف مردم نظرات خود را […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، این برنامه با ساختار میزگرد و با هدف تبیین و فراخوانی ملت برای مشارکت حداکثری در انتخابات تهیه می شود .

یکی از شاخص های اصلی این برنامه وجود آیتم تریبون آزاد هست که اقشار مختلف مردم نظرات خود را در مورد موضوع برنامه بدون دخالت هیچ پرسش و پاسخی بیان می کنند.

دعوت از استادان و مسئولان مختلف در بخش میزگرد ، پخش کلیپ ، بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) ، وله های گرافیکی و سرودهای انقلابی از بخش های دیگر برنامه ملت اراده سی است .

جدی کارگردان ، امانی دستیار تهیه کننده  ، نکو قنبری اسماعیلی تصویربرداران ، عزیزی و فرحور دستیاران تصویر ، اندرزگو صدابردار ، ابراهیمی دستیار صدا ، فرشباف گریمور ، رنجبر مجری  برنامه

” ملت اراده سی ” هستند .

این برنامه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای روزهای فرد ساعت ۱۸ و تکرار آن روزهای زوج ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح به روی آنتن می رود و قرار است تا ۶  اسفند از شبکه سهند پخش شود .