جلیل اصغری امروز  در تبریز در خصوص جزئیات تهیه این فیلم اظهار داشت: هدف از ساخت این فیلم بازسازی جاده ابریشم و نشان دادن پتانسیل‌های موجود شهر جلفا و منطقه آزاد ارس در این زمینه است. وی اضافه کرد: فیلم، حالت فرم داشته و در تهیه آن، از طراحی صحنه، لباس و گریم‌های مختلف استفاده […]

جلیل اصغری امروز  در تبریز در خصوص جزئیات تهیه این فیلم اظهار داشت: هدف از ساخت این فیلم بازسازی جاده ابریشم و نشان دادن پتانسیل‌های موجود شهر جلفا و منطقه آزاد ارس در این زمینه است.

وی اضافه کرد: فیلم، حالت فرم داشته و در تهیه آن، از طراحی صحنه، لباس و گریم‌های مختلف استفاده شده است.

اصغری در مورد اتمام پروژه نیز گفت: همزمان با تدوین فیلم توسط نادر فرجی، موسیقی فیلم به آهنگسازی غلامرضا میرزازاده و محمدملکی اصل و با صدای استاد علی نوروزی از خوانندگان مطرح و بین‌المللی موسیقی آذری در حال ساخت است.

وی افزود: تصویربرداری این فیلم ۱۲ روز به طول انجامید و این فیلم به سفارش شهرداری و شورای شهر جلفا تولید شده است.

حسن فدایی رئیس شورای اسلامی شهر جلفا نیز در این باره گفت: فیلم «جولفا» به مناسبت هشتادمین سال تاسیس شهرداری جلفا و به منظور جذب گردشگر بیشتر به استان آذربایجان‌شرقی و منطقه آزاد ارس تولید شده است.

در ادامه ایرج آذرنژاد، شهردار جلفا نیز در این خصوص گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای شهر جلفا و منطقه آزاد ارس در جهت جذب هرچه بیشتر گردشگر، شهرداری جلفا اقدام به ایجاد بستر مناسب برای تولید فیلم و برگزاری جشنواره‌های مختلف کرده است.

وی همچنین بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد فضایی با نشاط برای مردم شهر جلفا و گردشگران تاکید کرد.