نظارت بر اصناف در مجتمع تجاری-تفریحی «لاله پارک» تبریز
نظارت بر اصناف در مجتمع تجاری-تفریحی «لاله پارک» تبریز

علیرضا هنردوست امروز در تبریز اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و مقابله با مظاهر علنی فساد در جامعه، طرح نظارتی و کنترل صنوف مختلف استان از جمله نظارت بر فروشندگان البسه و پوشاک، بازرسی از اصناف مجتمع تجاری – تفریحی «لاله پارک» تبریز در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: ماموران […]

علیرضا هنردوست امروز در تبریز اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و مقابله با مظاهر علنی فساد در جامعه، طرح نظارتی و کنترل صنوف مختلف استان از جمله نظارت بر فروشندگان البسه و پوشاک، بازرسی از اصناف مجتمع تجاری – تفریحی «لاله پارک» تبریز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در این طرح بالغ بر ۴۳ واحد صنفی مستقر در این مجتمع را به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازدید قرار داده و به مدیران ۲۹ واحد صنفی تذکرات و آموزش‌های لازم، مبنی بر رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و رعایت هنجارهای اخلاقی و اجتماعی را ارائه دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح از تعداد ۱۲ نفر از مدیران واحدها به علت استفاده از مانکن‌های نامتعارف، فروش البسه نامتعارف و استفاده از تابلوی نامتعارف و ممنوعه در سردرب فروشگاه‌ها، تعهدات لازم اخذ و ۲ واحد صنفی به علت عدم پایبندی به تعهدات خود و عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی، پلمب شد.

هنردوست گفت: طرح برخورد با مظاهر علنی فساد و هنجارشکنی با هدف تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی خانواده‌ها، با در نظر گرفتن میزان و نوع تخلفات در حوزه اصناف به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع : فارس