مس سونگون با این نتیجه ۵۲ امتیازی شد. این تیم در کل ۲۵ بازی خود ۱۶ برد، ۴ مساوی، ۵ باخت داشت و با توجه به پیروزی تاسیسات به جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتسال بسنده کرد. دیدار مس سونگون و میثاق تهران که زودتر از سایر بازی‌های همزمان لیگ برتر فوتسال آغاز شده بود […]

مس سونگون با این نتیجه ۵۲ امتیازی شد. این تیم در کل ۲۵ بازی خود ۱۶ برد، ۴ مساوی، ۵ باخت داشت و با توجه به پیروزی تاسیسات به جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتسال بسنده کرد.

دیدار مس سونگون و میثاق تهران که زودتر از سایر بازی‌های همزمان لیگ برتر فوتسال آغاز شده بود با وقفه مواجه شد.

در چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال دو تیم مس سونگون و میثاق در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر تیم مس به پایان رسیده است.

در حالی که قرار بود همه بازی‌های حساس این هفته به طور همزمان راس ساعت ۱۶ آغاز شود، این مسابقه دقایقی زودتر از بازی‌های دیگر آغاز شد که این موضوع اعتراض ناظر بازی را در پی داشت.

بازیکنان تیم میثاق به تماشاگران تبریزی پشت دروازه خودشان اعتراض کردند که این موضوع باعث شد تا سرمربی این تیم به نشانه اعتراض تیمش را بیرون بکشد و این موضوع باعث ایجاد وقفه چند دقیقه‌ای در این مسابقه شد.

حدود سه هزار نفر تماشاگر در سالن پورشریفی حضور داشتند و به شدت تیم مس سونگون را تشویق می‌کردند.

تماشاگران مس سونگون پرچم‌های متحدالشکل نارنجی رنگی در دست داشتند.

شهردار تبریز و امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی هم در جایگاه VIP سالن حضور داشتند و نظاره‌گر این مسابقه بودند.

گفتنی است؛ تاسیسات دریایی تهران با پیروزی در دقایق پایانی مقابل فردوسی مشهد توانست قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شود.

 در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته آخر لیگ برتر فوتسال ایران تاسیسات دریایی تهران در خانه فردوسی مشهد به میدان رفت و در حالی که با یک گل از این تیم عقب افتاده بود، در نهایت میزبانش را دو بر یک شکست داد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

دیگر تیم مدعی قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان بود که میزبان شرکت حفاری اهواز بود اما این تیم هم با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ قهرمانی را از دست داد و به جایگاه سوم جدول بسنده کرد. گیتی‌پسند در مجموع ۲۵ بازی خود ۱۵ برد، ۵ تساوی و ۵ باخت داشت و با این نتیجه با ۵۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

در دیدارهای دیگر هفته پایانی لیگ برتر فوتسال شهروند ساری ۲ بر یک فرش‌آرا را شکست داد و شهید منصوری قرچک توانست ۲ بر یک بر یاسین پیشرو قم چیره شود.