عملکرد مدیران شهرداری، زیر نظر است / تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت
عملکرد مدیران شهرداری، زیر نظر است / تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت

صادق نجفی در شورای معاونان شهرداری تبریز با بیان اینکه امروز فضای خدمتگزاری حاکم بر شهرداری، مبتنی بر حسن نیت و اعتماد است، اظهار داشت: با تکیه بر همین فضا، اختیارات مهمی به مدیران زیرمجموعه‌های مختلف تفویض شده که دستاوردهای مهمی را در پی داشته است. وی متذکر شد: باید از ظرفیت‌های گسترده این فضای […]

صادق نجفی در شورای معاونان شهرداری تبریز با بیان اینکه امروز فضای خدمتگزاری حاکم بر شهرداری، مبتنی بر حسن نیت و اعتماد است، اظهار داشت: با تکیه بر همین فضا، اختیارات مهمی به مدیران زیرمجموعه‌های مختلف تفویض شده که دستاوردهای مهمی را در پی داشته است.

وی متذکر شد: باید از ظرفیت‌های گسترده این فضای مدیریتی به خوبی بهره گرفت و محدودیت‌های مسیر خدمتگزاری به خوبی مدیریت شود.

نجفی با بیان این‌که شهرداری در دو سال گذشته برنامه‌های کلان عمرانی و اجتماعی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: هدف نهایی از این همه تکاپوی شبانه‌روزی، جلب رضایت و آسایش شهروندان است، بنابراین به هیچ عنوان قابل قبول نیست که یک رفتار نامعقول از سوی شهرداری، موجب رنجش شهروندان شده و تلاش‌‌های گسترده خدمتگزاران شهر را زیرسئوال ببرد.

وی با بیان اینکه عملکرد تک‌تک مدیران و مسئولان شهرداری، به دقت زیر نظر است، تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در خصوص ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است.