«جمشید تقی زاده» معاون وزیر شد
«جمشید تقی زاده» معاون وزیر شد

وزیر کار در حکمی، جمشید تقی زاده را به جای علی اکبر طاهایی به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد. در این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور مجلس، حقوقی […]

وزیر کار در حکمی، جمشید تقی زاده را به جای علی اکبر طاهایی به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد. در این حکم آمده است: با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها منصوب می‌نمایم. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع و حوزه‌های مختلف و تحکیم جایگاه قانونی وزارت بکوشید و ضمن تعامل سازنده و موثر با نمایندگان مجلس در شفاف سازی برنامه‌ها و تحقق اهداف و تصویب قوانین مورد نیاز در چارچوب نظام جامع تدبیر وزارتخانه و برنامه‌های تقدیمی اینجانب به مجلس، نقشی شایسته ایفا نمایید.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک وزارتخانه راهبردی، نیازمند اتخاذ سازوکارهای جامع تر، ایجاد هماهنگی های درون سازمانی و برون دستگاهیِ هرچه بیشتر در قبال آحاد جامعه است. انتظار دارم تعاملات و پیگیری های مجدانه معاونت امور مجلس، حقوقی و استان ها، ضمن برقراری همسویی و همکاری های سازنده با معاونت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه و ایجاد تعامل لازم با نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، مراجع حقوقی و قضایی کشور و نیز جلب همکاری استانداران و سایر مقامات استانی، زمینه های تحقق اهداف وزارت متبوع در چارچوب اولویت ها بیش از پیش فراهم شود.

اخیرا وزیر کار معاون توسعه اشتغال و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور را نیز تغییر داده است. سال گذشته هم معاون تعاون وزارت کار تغییر کرده بود.