به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ؛ سید محسن لطیفی افزود : تجربه ثابت کرده هر جا اعتماد مردم بیشتر باشد ، همراهی و مشارکت نیز بیشتر خواهد بود و این نشان از اهمیت مردم به مسائل فرهنگی است. وی برنامه تلویزیونی شهریمیز را پل ارتباطی دو […]

IMG_3286

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ؛ سید محسن لطیفی افزود : تجربه ثابت کرده هر جا اعتماد مردم بیشتر باشد ، همراهی و مشارکت نیز بیشتر خواهد بود و این نشان از اهمیت مردم به مسائل فرهنگی است.

وی برنامه تلویزیونی شهریمیز را پل ارتباطی دو مجموعه صدا و سیما و شهرداری خواند و افزود: تنوع اقدامات شهرداری و قابلیت‌های سیمای سهند مرکز آذربایجان شرقی می‌طلبد که این برنامه با غنای بیشتری ، تولید و پخش شود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸ خاطر نشان کرد : صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی ، در حوزه بین‌المللی و برون‌مرزی ، ظرفیت‌های ویژه ای دارد و این امر می ‌تواند در مسیر توسعه زمینه‌های سرمایه‌گذاری و معرفی قابلیت‌های گردشگری ، مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

شهردار کلانشهر تبریز هم در این نشست گفت : ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خاص دو مجموعه شهرداری و صدا و سیما، می‌تواند نقطه مهمی در اعتلای فرهنگ شهروندی باشد.

دکتر صادق نجفی به نقش ارزنده صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و افزود : قابلیت‌های هنری و رسانه‌ای این مرکز ، ترکیب موثر و کارسازی با رویکردهای فرهنگی و آموزشی شهرداری دارد ، ولی با این حال ، تا رسیدن به نقطه مطلوب ، فاصله داریم .

دکتر نجفی برنامه‌ رادیویی «استودیو شهر» و برنامه تلویزیونی «شهریمیز» را از حیث تاثیرگذاری ، موفق خواند و تصریح کرد : معتقدیم محوریت‌ برنامه‌های شهروندی باید سمت‌و‌سوی محتوایی و آموزشی داشته‌باشد، چرا که پیگیری اهداف توسعه‌محور بدون تاثیرگذاری شهروندان، نتیجه‌ای ایده‌آلی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : در ماه‌های اخیر ، در کنار افزایش مشارکت‌های شهروندی، حجم شکایات از شهرداری نیز کاسته شده ، که این امر دستاورد مهم همکاران شهرداری و فعالان رسانه‌ای است .