به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز، سعید مطلبی در رابطه با موزه ی دائمی عکس شهدای فرهنگسرای الغدیر گفت : این موزه نخستین عکس موزه شهدای کشور است وبه همّت جمعی از رزمندگان و فعالان عرصه جهاد و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۱ ودر سالنی به […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز، سعید مطلبی در رابطه با موزه ی دائمی عکس شهدای فرهنگسرای الغدیر گفت : این موزه نخستین عکس موزه شهدای کشور است وبه همّت جمعی از رزمندگان و فعالان عرصه جهاد و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۱ ودر سالنی به مساحت ۷۵۰ متر مربع احداث و توسط سردار سر لشکر رحیم صفوی و با حضور مسئولان شهری واستانی افتتاح شده است.
مدیر فرهنگسرای بزرگ الغدیر ادامه داد: دراین اثر ماندگار و بی نظیر تعداد ۴۶۲۰ قطعه عکس از شهدای شهر تبریز با تکنیک فتوموزائیک کار شده است که یکی از به روز ترین تکنیک های عکاسی جهان می باشد.
سعید مطلبی در پاسخ به این سوال که هدف از احداث این موزه چه بوده است اظهار داشت : فرهنگ غنی مکتب ایثار و شهادت  باید به نسل های جدید انقلاب شناسانده شود . لذا این فرهنگسرا در جهت همه گیرکردن  فرهنگ شهادت ویادآوری خاطرات و آرمانهای شهدای انقلاب ودفاع مقدس اقدام به احداث این موزه کرده است.
مدیر فرهنگسرا ی بزرگ الغدیر در رابطه با نحوه استفاده از این مجموعه به خبرنگار ما گفت: عکس موزه همه روزه به غیراز روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی است. و افزود: این مجموعه آ ماده ی ارائه خدمات  به مراکز فرهنگی ، مدارس وهمه عزیزانی که علاقه مند به آشنایی با شهدا هستند می باشد.
وی ادامه داد: میهمانان داخلی وخارجی شهرمان نیز به عنوان یک اثر هنری وتاریخی برای بازدید به این موزه می آیند.