تقاطع غیرهمسطح آخونی به نام مجاهد شهید آیت‌الله نمر متبرک می‌شود
تقاطع غیرهمسطح آخونی به نام مجاهد شهید آیت‌الله نمر متبرک می‌شود

صادق نجفی اظهار داشت: دولت آل‌سعود به گمان خودش با حذف آیت‌آلله نمر می‌تواند حیات سیاسی و اجتماعی خودش را تقویت کند، این در صورتی است که خون آن مجاهد شریف، پیام آگاهی و شور و شعور، به ملت‌های آزادی‌خواه و موحد است. وی افزود: تقاطع غیرهمسطح آخونی در تبریز به نام نامی این شهید […]

۸۰۶۴۳۳۶۲-۴۰۴۹۲۰۷صادق نجفی اظهار داشت: دولت آل‌سعود به گمان خودش با حذف آیت‌آلله نمر می‌تواند حیات سیاسی و اجتماعی خودش را تقویت کند، این در صورتی است که خون آن مجاهد شریف، پیام آگاهی و شور و شعور، به ملت‌های آزادی‌خواه و موحد است.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح آخونی در تبریز به نام نامی این شهید بزرگوار متبرک خواهد شد تا نماد پیغام جاودان آزادی و اعتقاد آیت‌الله نمر در نخستین پایتخت جهان تشیع باشد.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رویکرد تاسف‌باری که رژیم آل سعود در ماه‌های اخیر در پیش گرفته، نتیجه‌ای جز تباهی نخواهد داشت.

شهردار تبریز با محکومیت اعدام شهید آیت‌الله نمر تصریح کرد: امروز ملت‌های آزادی‌خواه و به خصوص جوانان بیدار، به مرحله‌ای از نبوغ و بلوغ دست‌ یافته‌اند که می‌توانند چشم‌انداز سیاسی و اجتماعی منطقه را بدون حضور قدرت‌های بیگانه رقم زنند.