۱۵۵ راه روستایی چاراویماق بر اثر کولاک شدید همچنان بسته است
۱۵۵ راه روستایی چاراویماق بر اثر کولاک شدید همچنان بسته است

رییس اداره راه و شهرسازی چاراویماق گفت: ۱۵۵ راه روستایی این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک شدید همچنان بسته است. بهزاد میرزاپور مونسی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش همکاران راهداری عملیات بازگشایی راه های مسدود شده این شهرستان آغاز شده اما بدلیل کولاک شدید و نبود […]

رییس اداره راه و شهرسازی چاراویماق گفت: ۱۵۵ راه روستایی این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک شدید همچنان بسته است.

بهزاد میرزاپور مونسی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش همکاران راهداری عملیات بازگشایی راه های مسدود شده این شهرستان آغاز شده اما بدلیل کولاک شدید و نبود دید کافی، خدمات رسانی به این روستاها به کندی و با مشکل در جریان است.
وی اظهار کرد: در زمان کنونی ۳۸ دستگاه سنگین و نیمه سنگین برف روبی با ۱۹ گروه راهداری در مسیرهای مسدود شده مشغول برف روبی هستند و کولاک مانع دید افقی تا پنج متری شده است.
میرزاپور، ادامه داد: تنها مسیر مواصلاتی به این شهرستان در جاده قره آغاج – هشترود و میانه – قره آغاج باز و تردد در این مسیرها به کندی و با زنجیر چرخ در جریان است.
چاراویماق سومین شهرستان از نظر وسعت در سطح آذربایجان شرقی بوده و ۲۲۳ روستای دارای سکنه دارد که تنها ۵۰ درصد آن از راه روستایی مناسب برخوردار است.