دربی تبریز برنده ای نداشت
دربی تبریز برنده ای نداشت

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی (۸۵ مهران قربان‌پور)، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، علی حمودی، فردین عابدینی (۵۲ میرهانی هاشمی)، مهدی کیانی، […]

۰۰۴

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی (۸۵ مهران قربان‌پور)، کارلوس کاردوسو، محمد ایرانپوریان، علی حمودی، فردین عابدینی (۵۲ میرهانی هاشمی)، مهدی کیانی، آگوستو سزار، شاهین ثاقبی، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی

سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، مصطفی اکرامی، امید نظامی‌پور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، سامان نریمان‌جهان (۶۹ داریوش شجاعیان)، محمد ابراهیمی (۹۰ سیدمحسن حسینی)، شهرام گودرزی (۷۸ محسن حمیدی)، سیدمهدی سیدصالحی

سرمربی: فراز کمالوند

تیم داوری:

البرز حاجی پور، سید یعقوب حجتی، یعقوب سخندان و حمید حاج ملک

اخطارها: مگنو باتیستا، مرتضی اسدی و سیدمهدی سیدصالحی از گسترش فولاد

این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و در دقیقه ۳۶، محمد ابراهیمی با حرکت خوبی وارد محوطه جریمه تراکتور شد و توانست گل اول بازی را وارد دروازه اخباری کند. پس از این گل، موقعیت آنچنانی روی دروازه های ایجاد نشد و نیمه اول با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی هم بازی خوبی در جریان نبود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت؛ تا این که در دقیقه ۸۱ بازی، خالد شفیعی در محوطه شش قدم بازی صاحب موقعیت شد و توانست با پرش بلندی روی سر اسدی و محمدرضا اخباری، گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کند.

پس از این گل نیز، تلاش بازیکنان دو تیم ثمری در برنداشت و این دیدار با تساوی به پایان رسید تا تراکتور ۲۶ و گسترش فولاد ۲۲ امتیازی شود.

حاشیه ها:

*تراکتورسازی که در این مسابقه چهار محروم داشت، تعداد نفرات این تیم به ۱۸ نفر هم نرسیده و  تنها چهار بازیکن روی نیمکت این تیم حضور داشت.

 

*محمد ابراهیمی پس از به ثمر رساندن گل به تیم سابقش، نه تنها شادی بعد از گل انجام نداد، بلکه ابراز ناراحتی هم کرد.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۱۳۵۰ نفر اعلام شد.

*در اواسط نیمه دوم، پس از دو خطای بازیکنان تراکتورسازی روی مگنو باتیستا، درگیری جزیی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که این موضوع، تماشاگران را نیز آزرده خاطر کرد.

*بازی دور رفت این دو تیم، با نتیجه سه بر یک به سود گسترش فولاد تمام شده بود و شاگردان فراز کمالوند به نوعی در صدد جبران این نتیجه بودند.

*تمام بازیکنان جدید دو تیم، در این بازی برای تیم‌هایشان به میدان رفتند.

*پس از گلزنی خالد شفیعی، این بازیکن از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به مهران قربان‌پور داد.

*در پایان این بازی هم، مثل مسابقات گذشته تراکتورسازی، هواداران این تیم علیه سعید عباسی، مدیر عامل باشگاه شعار سردادند.