رسانه‌ها اجازه فعالیت به سوءاستفاده‌کنندگان از فضای انتخابات را ندهند
رسانه‌ها اجازه فعالیت به سوءاستفاده‌کنندگان از فضای انتخابات را ندهند

سعید شبستری اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم محور فعالیت رسانه‌ها در آستانه انتخابات باشد. وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در عرصه انتخابات، افزود: رسانه‌ها باید اهمیت انتخابات را از طریق کارشناسان و افراد بانفوذ و موثر بیان کنند تا مردم به شرکت در انتخابات تشویق شوند. شبستری با بیان […]

imagesسعید شبستری اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم محور فعالیت رسانه‌ها در آستانه انتخابات باشد.

وی با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در عرصه انتخابات، افزود: رسانه‌ها باید اهمیت انتخابات را از طریق کارشناسان و افراد بانفوذ و موثر بیان کنند تا مردم به شرکت در انتخابات تشویق شوند.

شبستری با بیان اینکه مجلس باید مجمع عقلا باشد، افزود: حضور افراد معتدل و موثر برای حل مشکلات کشور و استان ضروری است و رسانه‌ها و مطبوعات سعی کنند با نگاه عقلانی، در جهت روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم حرکت کنند.

وی با تاکید بر نشاط سیاسی و ایجاد فضای نقد سازنده در جامعه، افزود: در آستانه انتخابات باید از تخریب افراد، توهین، برچسب زدن و پرونده‌سازی پرهیز شود و رسانه‌ها نباید اجازه چنین کارهایی را بدهند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رسانه‌ها با ایجاد فضای نقد سازنده اجازه فعالیت به سوءاستفاده‌کنندگان از فضای انتخابات را ندهند.