حرکت با بصیرت و ولایتمداری در راستای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی ضروری است.
حرکت با بصیرت و ولایتمداری در راستای حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی ضروری است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، روز چهارشنبه در دیدار جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و مسئولان سپاه مراغه با وی، افزود: حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، حرکت در مسیر راست و بدون انحراف و در جهت اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی است. وی اظهارکرد: سپاه به عنوان نهادی مقدس و برخاسته […]

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، روز چهارشنبه در دیدار جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و مسئولان سپاه مراغه با وی، افزود: حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، حرکت در مسیر راست و بدون انحراف و در جهت اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی است.
وی اظهارکرد: سپاه به عنوان نهادی مقدس و برخاسته از متن مردم، همواره نقش مهم و تاثیرگذاری در صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی داشته است.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد: ایستادگی و پایداری جبهه مقاومت اسلامی در فراسوی مرزها الهام گرفته از تفکرات بسیجی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و این افتخاری بزرگی برای ملت ایران است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز دراین دیدار با اشاره به سالروز حماسه نهم دی، گفت: این روز یادآور تجلی بصیرت و ولایتمداری امت اسلامی در برابرهجمه های دشمنان است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: در زمان کنونی باید با بصیرت افزایی و ولایتمداری بیش از پیش، در مسیر نظام اسلامی و منویات رهبری حرکت کرد.