همایش ازدواج آسان برای ترویج این فرهنگ در جامعه، در شهرستان چاراویماق برگزار شد.
همایش ازدواج آسان برای ترویج این فرهنگ در جامعه، در شهرستان چاراویماق برگزار شد.

امام جمعه چاراویماق روز چهارشنبه در این مراسم با اشاره به نقش ازدواج در جامعه، گفت: اکنون تجرد به یک معضل اجتماعی در جامعه تبدیل شده بنا براین باید تلاش کرد با تسهیل ازدواج آسان و ترویج آن در میان مردم و جوانان آرامش را به آن ها هدیه کرد. وی اظهارکرد: یکی از دلایل […]

امام جمعه چاراویماق روز چهارشنبه در این مراسم با اشاره به نقش ازدواج در جامعه، گفت: اکنون تجرد به یک معضل اجتماعی در جامعه تبدیل شده بنا براین باید تلاش کرد با تسهیل ازدواج آسان و ترویج آن در میان مردم و جوانان آرامش را به آن ها هدیه کرد.
وی اظهارکرد: یکی از دلایل تن ندادن جوانان به ازدواج و مسئولیت زندگی مشترک، هزینه های سرسام آوری است که خود مردم آن را به وجود آورده اند.
امام جمعه چاراویماق با بیان اینکه ازدواج یک نیاز ضروری است، اظهارکرد: مسئولان به عنوان امر الهی باید شرایطی فراهم کنند که جوانان و خانواده ها، آن را برای خود غیرممکن تلقی نکنند بلکه با برنامه ریزی صحیح و اصلاح فرهنگ غلط ازدواج و بیان آثارسوء و منفی سخت گیری، امر ازدواج را تسهیل کنند.
حجت الاسلام زرنقی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان را نیاز کنونی جامعه دانست و یادآور شد: فرهنگ نادرستی در امر ازدواج در جامعه رواج یافته و جوانان را دچار مشکل کرده و والدین و مسئولان باید با ترویج این سنت حسنه، در راستای ایجاد اشتغال و برداشتن موانع ازدواج جوانان گام بردارند.
در این مراسم از سوی ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان به نوعروس های حاضر در جلسه هدایایی اهدا شد.