به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت ۹:۴۰ چهارشنبه نهم دی ماه و به دنبال اعلام گزارش کاهش هوشیاری مرد ۶۲ ساله پایگاه ۲۱۹ اورژانس ۱۱۵ به منزل مسکونی وی در خیابان مفتح تبریز اعزام شد. وی افزود: با بررسی تکنسین‌های اعزامی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت ۹:۴۰ چهارشنبه نهم دی ماه و به دنبال اعلام گزارش کاهش هوشیاری مرد ۶۲ ساله پایگاه ۲۱۹ اورژانس ۱۱۵ به منزل مسکونی وی در خیابان مفتح تبریز اعزام شد.

وی افزود: با بررسی تکنسین‌های اعزامی و رسیدگی به وضعیت این مرد که در داخل حمام افتاده بود، از فوت این مرد ۶۲ ساله به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن خبر داد.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: علائم مسمومیت با مونوکسیدکربن می‌تواند طیف وسیعی از علائم را شامل شود که در بیماری‌های مختلفی دیده می‌شود، بسیاری از این علائم شبیه به علائم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند و سعی در خوابیدن می‌کنند.

وی تصریح کرد: هموطنان هشدارها در مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن را جدی تلقی کرده و ساده‌انگاری در این امر حوادث تلخ و ناگواری را به دنبال خواهد داشت.