پیروزی تراکتور در بازی خارج از خانه
پیروزی تراکتور در بازی خارج از خانه

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، تراکتورسازی در تهران به مصاف نفت رفت که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.   این بازی از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی تهران شروع شد و علیرضا منصوریان تیم نفت را با ترکیب وحید شیخ ویسی، وحید حمدی‌نژاد، مهدی […]

۰۰۴در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، تراکتورسازی در تهران به مصاف نفت رفت که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
 
این بازی از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی تهران شروع شد و علیرضا منصوریان تیم نفت را با ترکیب وحید شیخ ویسی، وحید حمدی‌نژاد، مهدی شیری، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، آرش رضاوند، ایمان مبعلی، رضا علیاری، وحید امیری، ارسلان مطهری و آلویز نانگ به میدان فرستاد.
 
تراکتورسازی نیز با ترکیب نفرات محمدرضا اخباری، سعید آقایی، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی، علی حمودی، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، ایوب کلانتری، فردین عابدینی و فرزاد حاتمی وارد میدان شد.
 
امیر قلعه نویی که در این مسابقه بازیکنان جدیدش را به میدان فرستاده بود، در نیمه اول تیم برتر میدان بود و سعید آقای در دقایق تلف شده این نیمه موفق شد با ضربه سر، دروازه وحید شیخ ویسی را باز کند و این نیمه با برتری تیم میهمان به پایان برسد.
 
در نیمه دوم این دیدار که با حمایت پرشور طرفداران تراکتورسازی ادامه داشت، نفت نتوانست گل خورده را جبران کند و بدین ترتیب قلعه نویی موفق شد دومین پیروزی اش را با تراکتور در لیگ برتر جشن بگیرد.
 
گفتنی است؛ تراکتورسازان با این پیروزی، ۲۵ امتیازی شده و به رده هفتم جدول صعود کردند.