در روزهای اخیر اخبار زیادی در خصوص عدم پخش زنده دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز مطرح شده بود و حتی مسئولان باشگاه تبریزی نیز از درخواست صدا و سیمای مرکز تهران برای پرداخت پولی از سوی این باشگاه تحت عنوان “حق پخش” به منظور پخش زنده آن خبر داده بودند. اما طبق آخرین اخبار این دیدار از شبکه […]

در روزهای اخیر اخبار زیادی در خصوص عدم پخش زنده دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز مطرح شده بود و حتی مسئولان باشگاه تبریزی نیز از درخواست صدا و سیمای مرکز تهران برای پرداخت پولی از سوی این باشگاه تحت عنوان “حق پخش” به منظور پخش زنده آن خبر داده بودند.

اما طبق آخرین اخبار این دیدار از شبکه سراسری شما و از طریق برنامه “توپ” این شبکه پخش خواهد شد و بدین ترتیب علاقمندان فوتبال کشورمان می‌توانند از طریق این برنامه دیدار این دو تیم را تماشا کنند.

همچنین با توجه به پخش زنده دیدار نفت و تراکتورسازی، شبکه استانی سهند نیز پخش این دیدار را در کنداکتور برنامه‌های خود قرار خواهد داد.

گفتنی است دیدار نفت و تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.