فعالیت ۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد عجب شیر
فعالیت ۹۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد عجب شیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر گفت: هم اکنون ۹۰ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و جذب حداکثری جوانان تاسیس و راه اندازی شده است. فرهاد جبارپور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان کنونی بیش از […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر گفت: هم اکنون ۹۰ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و جذب حداکثری جوانان تاسیس و راه اندازی شده است.

فرهاد جبارپور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان کنونی بیش از ۹۸ درصد از مساجد شهری و روستایی این شهرستان دارای کانون فرهنگی و هنری است.
وی اظهار کرد: ۷۰ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد روستایی و ۲۰ باب در مساجد شهری فعال بوده و علاوه بر آن ها ۱۰ باب خانه های قرآنی نور و یک باب خانه فرهنگی دیجیتال نیز به مردم و علاقه مندان خدمات فرهنگی و هنری ارایه می کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر یادآور شد: تا پایان سال جاری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان، تعداد کانون های فرهنگی و هنری تجهیز شده در این شهرستان به ۹۵ باب می رسد.
جبارپور، با تاکید بر اینکه کار فرهنگی از مهم ترین نیازهای کنونی جامعه اسلامی است، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد محلی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و جذب جوانان علاقه مند و مستعد است.
شهرستان عجب شیر با حدود ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.