توقف اجباری اتوبوس های شرکت واحد تبریز
توقف اجباری اتوبوس های شرکت واحد تبریز

فیروزیان مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود : متاسفانه افزیش صد درصدی بیمه شخص ثالث ، توقف اجباری اتوبوسهای ناوگان  حمل ونقل عمومی شهری را به همراه داشته است . وی افزود : علیرغم افزایش و تحمیل هزینه مضاعف به ناوگان اتوبوسرانی متاسفانه بیمه تعداد۴۶ دستگاه اتوبوس تاکنون از سوی بیمه ها […]

۴۵۴فیروزیان مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود : متاسفانه افزیش صد درصدی بیمه شخص ثالث ، توقف اجباری اتوبوسهای ناوگان  حمل ونقل عمومی شهری را به همراه داشته است .

وی افزود : علیرغم افزایش و تحمیل هزینه مضاعف به ناوگان اتوبوسرانی متاسفانه بیمه تعداد۴۶ دستگاه اتوبوس تاکنون از سوی بیمه ها صادر نشده واین تعداد اتوبوس از چرخه خدمت رسانی به شهروندان عزیزخارج گردیده است .

وی افزود: در صورت عدم صدور بیمه نامه از سوی بیمه در روزهای آتی وبه تبع آن عدم امکان جابجائی مسافر باطیب خاطر وایجاد استرس واضطراب در اتوبوسرانان ، شاهد خروج تعداد زیاد اتوبوسها از خطوط حمل ونقل را بوده  که این موضوع تاثیر بسزایی در کیفیت خدمات رسانی و افزایش زمان انتظار مسافر در تمامی ایستگاه های شهر و به تبع آن نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد : حساسیت موضوع این را می طلبد که دستگاههای نظارتی و ذیربط  نسبت به بررسی  و تصمیم گیری در افزایش بی رویه هزینه بیمه ناوگان حمل ونقل عمومی و پیگیری قانونی را انجام دهند.

فیروزیان اقدام غیر کارشناسی درخصوص افزایش نرخ بیمه در آستانه سال جدید با توجه به افزایش هزینه های پرداختی تمامی دستگاههای اجرائی را سوال برانگیز خواند و افزود: علیرغم تاکیدات دولت مبنی برعدم افزایش نرخ کرایه سفر، تحمیل هزینه مذکور برای ناوگان اتوبوسرانی جبران ناپذیر خواهد بود.