یعقوب خیری بازیگر تلویزیون تبریز درگذشت
یعقوب خیری بازیگر تلویزیون تبریز درگذشت

خیری بازیگر طنز تلویزیون تبریز که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰  در تلویزیون تبریز نمایش فراموش نشدنی از خود به یادگار گذاشته بود، صبح امروز دارفانی را وداع گفته و درگذشت. از نقش‌های فراموش نشدنی وی نابغه و قدرت بود و در نمایش معروف حمام وی نقش شاگرد مغازه را برعهده داشت. وی در دهه […]

۴۱۰۰۴۰۰خیری بازیگر طنز تلویزیون تبریز که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰  در تلویزیون تبریز نمایش فراموش نشدنی از خود به یادگار گذاشته بود، صبح امروز دارفانی را وداع گفته و درگذشت.

از نقش‌های فراموش نشدنی وی نابغه و قدرت بود و در نمایش معروف حمام وی نقش شاگرد مغازه را برعهده داشت.

وی در دهه ۶۰ کارش را در رادیو تبریز شروع کرد اما در اوایل دهه ۷۰ بازی نقش های طنز به تلویزیون تبریز راه یافته بود.

خیری در اواخر خدمت خود در صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی مسئول نمایش های رادیو تبریز بود.

وی روز گذشته در اثر ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده و صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

این هنرمند عزیز بسیار متین، بی‌ادعا و تلاشگر بود در طول سی سال خدمت هنوز به استخدام رسمی صدا و سیما در نیامده بود و فقط اخیرا به صورت قراردادی کار می‌کرد.

دکتر درستی رئیس بیمارستان امام رصا (ع) تبریز گفت: یعقوب خیری شب گذشته با علائم خونریزی مغزی و در حالت کما به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شد.

وی ادامه داد: این هنرمند تبریزی شب گذشته تحت عمل جراحی مغزی قرار گرفت و لخته های خون از مغزش پاک سازی شد و  بعد از عمل جراحی به بخش آی سیو بیمارستان منتقل شد.

دکتر درستی یادآور شد: متاسفانه مرگ وی صبح امروز تائید شد.

رئیس بیمارستان امام رضای تبریز با بیان اینکه “یعقوب خیری” سابقه عمل دریچه قلب داشت و قرص وارفالین (ضد انعقاد خون) مصرف می کرد، گفت: علت دقیق مرگ وی توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

خداوند برایشان رحمت کند و بر دوستان و اقوام صبر عنایت کند.