توضیح استاندار آذربایجان‌شرقی درباره تغییران مدیران استانی
توضیح استاندار آذربایجان‌شرقی درباره تغییران مدیران استانی

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز به هنگام بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: از نخستین روز ثبت‌نام شاهد شور و نشاط فوق‌العاده در تمام حوزه‌های انتخابیه استان هستیم. وی با اشاره به افزایش صددرصدی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان […]

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز به هنگام بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: از نخستین روز ثبت‌نام شاهد شور و نشاط فوق‌العاده در تمام حوزه‌های انتخابیه استان هستیم.

وی با اشاره به افزایش صددرصدی داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان نسبت به دوره قبل، افزود: ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی با شور و نشاط در حال انجام است و تا این لحظه تنها از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ۱۸۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

جبارزاده استقبال کاندیداهای نمایندگی مجلس را فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: این شور و نشاط، نوید انتخاباتی پرشور، سالم و قانونی با تلاش مجریان و ناظران را می‌دهد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از همه گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار و قانونی که دل در گرو انقلاب و کشور و مردم عزیز دارند دعوت می‌کنیم نقش ارزشمند خود را در ایام انتخابات ایفا کنند و کمک کرده تا انتخاباتی با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی افزود: نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلسی قوی و مقتدر خواهد بود که می‌تواند دولت را در تحقق اهداف نظام در عرصه‌های مختلف و خدمت به مردم تقویت کند.

جبارزاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور زنان در پست‌های مدیریتی استان و ثبت‌نام زنان برای نمایندگی مجلس، با بیان اینکه به نگاه جنسیتی اعتقاد ندارم، افزود: در دولت یازدهم نیز چنین نگاهی وجود ندارد، چراکه در تعیین مدیران فقط به توانمندی افراد توجه می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت ما را زنان تشکیل می‌دهند، قاعدتاً زنان هم باید در مجلس حضور داشته باشند و ما از ثبت‌نام آنها استقبال می‌کنیم، البته در نهایت انتخاب با مردم است.

جبارزاده در پاسخ به پرسشی دیگر درباره احتمال تغییر مدیران استانی نیز گفت: نگاه ما در تغییر مدیران، نگاه تبدیل به احسن است و تا زمانی که چنین اتفاقی نیفتد وضعیت موجود برای ما وضعیت مطلوب خواهد بود.

بر اساس این گزارش، استاندار آذربایجان شرقی ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان تبریز، با توضیحات فرماندار تبریز در جریان روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در این حوزه انتخابیه قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان نیز استاندار آذربایجان شرقی را در این بازدید همراهی کرد.