۲۷ داوطلب نامزدی از حوزه مراغه و عجب شیر برای مجلس ثبت نام کردند
۲۷ داوطلب نامزدی از حوزه مراغه و عجب شیر برای مجلس ثبت نام کردند

ظفر محمدی، روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد ۲۳ داوطلب نامزدی با مراجعه به ستاد انتخابات فرمانداری ویژه این شهرستان و چهار نفر نیز با مراجعه به وزارت کشور ثبت نام کرده اند. وی، با بیان اینکه همه داوطلب های نامزدی مجلس شورای اسلامی از این حوزه مرد هستند، یادآوری کرد: […]

ظفر محمدی، روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد ۲۳ داوطلب نامزدی با مراجعه به ستاد انتخابات فرمانداری ویژه این شهرستان و چهار نفر نیز با مراجعه به وزارت کشور ثبت نام کرده اند.
وی، با بیان اینکه همه داوطلب های نامزدی مجلس شورای اسلامی از این حوزه مرد هستند، یادآوری کرد: ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه گذشته آغاز شده و تا جمعه چهارم دی ادامه دارد و افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت نام به ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.
پس از پایان ثبت نام داوطلب ها و طی شدن روند بررسی صلاحیت آنان، در تاریخ ۲۷ بهمن اسامی قطعی نامزدهای تایید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرماندارهای حوزه های انتخابیه دراختیار عموم قرارخواهد گرفت.