طبیعی بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را از لیست خارج و بازیکنانی که مد نظر خود است، را جذب تیم تراکتورسازی کند. در روزهای نخستین فصل نقل و انتقالات تراکتور مهدی کیانی از گسترش فولاد و فرزاد حاتمی از تیم ملوان را جذب کرده‌اند. […]

طبیعی بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را از لیست خارج و بازیکنانی که مد نظر خود است، را جذب تیم تراکتورسازی کند.
در روزهای نخستین فصل نقل و انتقالات تراکتور مهدی کیانی از گسترش فولاد و فرزاد حاتمی از تیم ملوان را جذب کرده‌اند. همچنین ایوب کلانتری هم در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور دارد.
سامان نریمان جهان از تیم تراکتورسازی جدا و به تیم گسترش فولاد بازگشته است. مهرداد بایرامی نیز با باشگاه تراکتورسازی تسویه حساب کرده و به نظر می‌رسد بعد از دو بازی هفته آینده لیگ برتر، علی حمودی و بختیار رحمانی هم که خدمت سربازی شان به اتمام رسیده است، از تراکتورسازی جدا شوند.
یونس حمزه و ایان رمزی هم در لیست خروجی بازیکنان تیم تراکتورسازی قرار دارند.
مهم‌ترین گزینه تیم تراکتورسازی برای نیم فصل جذب لوسیانو ادینهو آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور است که در جام ستارگان قطر ضعیف ظاهر شده و احتمال بازگشت‌ وی به ایران زیاد است.
منبع: فارس