حبیب حسینقلی‌زاده  امروز در تبریز اظهار داشت: ظهر امروز چهارشنبه در جاده شبستر ـ وایقان، کیلومتر ۵ شبستر، برخورد خودروی سواری پراید و نیسان، مرگ یک تن را به همراه داشت و دو نفر را راهی بیمارستان کرد. وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۴:۴۰  به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان شبستر، پایگاه اورژانس […]

حبیب حسینقلی‌زاده  امروز در تبریز اظهار داشت: ظهر امروز چهارشنبه در جاده شبستر ـ وایقان، کیلومتر ۵ شبستر، برخورد خودروی سواری پراید و نیسان، مرگ یک تن را به همراه داشت و دو نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۴:۴۰  به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان شبستر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ شبستر به محل اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی مرگ یک نفر مرد حدوداً  ۵۰ ساله را تأیید و دو نفر دیگر از سرنشین‌های دو خودرو  را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان شبستر انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد که مطمئناً با رعایت این موارد شاهد کاهش این حوادث و مصدومیت‌ها خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اذربایجان‌شرقی ضمن اعلام این حادثه رانندگی در جاده شبستر ـ وایقان، بر لزوم احتیاط رانندگان بر رعایت قوانین ایمنی و راهنمایی و رانندگی تأکید کرد.