اویاقلیق: دیروز در مرحله نیم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال تهران پایان یافت و تراکتور سازان از صعود به فینال این رقابتها بازماندند. بعد از اتمام بازی مسئولان باشگاه استقلال تهران […]

۰۱۴

اویاقلیق: دیروز در مرحله نیم نهایی جام حذفی فوتبال کشور دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال تهران پایان یافت و تراکتور سازان از صعود به فینال این رقابتها بازماندند.

بعد از اتمام بازی مسئولان باشگاه استقلال تهران نسبت به اعتراض و شعارهای هواداران شاکی بوده و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این زمینه شکایت کرده اند.

این بازی حواشی بسیاری را به همراه داشت. این بازی که به صورت فیزیکی و با زد و خوردهای بسیار دنبال می شد در لحظاتی حتی به درگیری بین بازیکنان دو تیم نیر انجامید . در این بین عده ای از هواداران حاضر در ورزشگاه به وقایع رخ داده و اتفاقات درون زمین اعتراض شدید داشتند که چند گلوله برفی را نیز به زمین پرتاب کردند.  از جمله دلایل اعتراض هواداران  در گیری بین بازیکنان دو تیم و وقت کشی از سوی تیم حریف بود.

گفته می شود دوربین باشگاه استقلال از اعتراضات انجام شده در این بازی تصویربرداری کرده و به همراه شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کرده است.