اویاقلیق : جا داره اول یه سلامی عرض کنیم خدمت مدیر عاملی که نمیدونه توپ فوتبال گرد هست یا مربع و با دنیایی از وعده و ادعا به تراختور آمد تا تراختور را تبدیل کند به یک تیم بسیار قوی با زیرساخت و امکانات سخت افزاری قوی با هر آنچه یک تیم حرفه ای لازم […]

 

۳۲۷۲

اویاقلیق : جا داره اول یه سلامی عرض کنیم خدمت مدیر عاملی که نمیدونه توپ فوتبال گرد هست یا مربع و با دنیایی از وعده و ادعا به تراختور آمد تا تراختور را تبدیل کند به یک تیم بسیار قوی با زیرساخت و امکانات سخت افزاری قوی با هر آنچه یک تیم حرفه ای لازم دارد که در شان هواداران این تیم باشد. تا الان اگر شما چنین تحولاتی را در باشگاه دیده اید ما هم دیده ایم! تنها چیزی که از این ساختار های ادعایی مدیر عامل غیر بومی و متاسفانه غیر فوتبالی دیده ایم افتتاح دفتر تراختور در تهران و مدیریت از راه دور! ماشالله! البته اولویت کاری اصلی ایشان هر روز کلکل با مدیران قبلی و زیر سوال بردن عملکرد آنها و ادعاهای بی سندی هست که مطرح می کند که جای تقدیر دارد!

تیم فصل گذشته قهرمان نیم فصل بود و ایشان آمدند و با ورودشان تیم افت کرد و مربی جوان و بومی برکنار شد و اتفاقات بازی آخر و سکوت ایشان بجای پیگیری حق تیم و بومی زدایی و کنار گذاشتن بازیکنان باتعصب و وفادار به تیم و … که قبلا مفصل در موردشان مطلب نوشته شده کارنامه پربار ایشان را نشان میدهد. با مرور این عملکرد جای تعجب ندارد هواداران بعد از ناکامی تیم، حتی با وجود نارضایتی اکثر هواداران از نشستن سرمربی فعلی روی نیمکت تراختور ، باز هم مدیر عامل را در نوک پیکان انتقادات و اعتراضات خود قرار میدهند.
با توجه به عملکرد نامناسب تیم در نیم فصل مسابقات لیگ و حضور تیم در نیمه نهایی جام حذفی هواداران حساب زیادی روی صعود تراختور به فینال و قهرمانی داشتند که به لطف بزرگوار و اشتباهات تاکتیکی اش از جام کنار رفت. جام حذفی جای اینهمه اشتباه نبود ولی بزرگوار با اینهمه تجربه ، پرونده تیم را در این جام بست. بزرگوار نشان داد که با بازی روی زمین با این همه هافبک تکنیکی و به اصطلاح فانتزی میانه ای ندارد و تاکیدش بازی روی هواست. و در پایان بازی به درستی اشاره کرد که مقصر این باخت منم! از نظر فنی تیم به تفکرات ایشان باخت. حال برخی صحبت ها در مورد نحوه بازی یکی دو بازیکن سرباز در این بازی صورت میگیرد که در فصل نقل و انتقالات زمانی که بازیکنان باتعصب تیم کنار گذاشته میشد تا جا برای اینها باز شود چیزهایی که لازم بود گفته شد.

تاکتیک تیم در نیم فصل دوم تقریبا قابل پیش بینی هست . اضافه شدن چند بازیکن فیزیکی و یک یا دو مهاجم بلند قد استفاده از کرنر و ضربات ایستگاهی و توپ های بلند برای رسیدن به گل و عقب نشینی تیم و استفاده از ضد حملات با توجه به وجود هافبک های سرعتی و تکنیکی و…
این فصل از ابتدایش نچسب بود نه تیم مورد دلخواه هوادار بود نه سایر عوامل. این فصل آب از سر گذشته و به قول معروف چه یک وجب چه صد وجب. هر مربی سبک و تاکتیک و سلیقه خود را دارد و در فوتبال حرفه ای هم نتیجه در اولویت هست. پس سرمربی تیم میتونه هر سبکی و پیاده کنه ولی باید نتیجه بگیرد. هواداران تراختور فقط با جام راضی میشوند درست هست این فصل تراختور ایده آل و دلچسبمان نیست ولی این تراختور هست و ما دوست داریم تراختور را همیشه در نوک قله ببینیم.
حالا باید تمام تمرکز روی لیگ و آسیا باشد. جناب بزرگوار! هوادار حضور شما را تحمل کرد که تیم در آن مقطع حساس گرفتار حاشیه و متضرر نشود. تحمل یک مربی که با مکتب تراختور بیگانه هست برای هوادار سخت هست ولی این آشی هست که مدیر عامل(!) برای تیم پخته است. حالا که جام حذفی به لطف جنابعالی پَر! لیگ و آسیا را سفت بگیر که ما قهرمانی و حداقل صعود به مراحل بالاتر در آسیا را می خواهیم.

یادداشت از : رضا ارشادی-DuDu