مذاکرات هسته ای صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران را ثابت کرد
مذاکرات هسته ای صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ایران را ثابت کرد

به گزارش خبرنگارایرنا،محمد قنادی مراغه عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاح پنجمین مسابقه ملی طراحی ماشین و موتور الکتریکی در ساری مرکز استان مازندران اظهارکرد : ما در مذاکرات هسته ای با کشورهای قدرتمند وبزرگ جهان به نتایجی که مد نظر جمهوری اسلامی ایران بوده، رسیدیم. وی اضافه کرد : تیم مذاکرات جمهوری اسلامی […]

به گزارش خبرنگارایرنا،محمد قنادی مراغه عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاح پنجمین مسابقه ملی طراحی ماشین و موتور الکتریکی در ساری مرکز استان مازندران اظهارکرد : ما در مذاکرات هسته ای با کشورهای قدرتمند وبزرگ جهان به نتایجی که مد نظر جمهوری اسلامی ایران بوده، رسیدیم.
وی اضافه کرد : تیم مذاکرات جمهوری اسلامی ایران توانست با حمایت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این موفقیت بزرگ برسد و ایران را در زمره یکی از قدرت های بزرگ دارای فناوری هسته ای صلح آمیز به جهان معرفی کند.
قائم مقام سازمان انرژی اتمی ایران افزود : بدون شک امروز ایران به عنوان یکی از قدرت های بزرگ دارای فناوری هسته ای در جهان مطرح است و می تواند با دستاوردهای علمی در این بخش به جهان بشری خدمات رسانی کند.
قنادی اظهارکرد : ما توان هسته ای کشورمان را با وجود تحریم های چندین ساله با اتکا به خدا و پشتکار جوانان ، اساتید و دانشگاهیان به دست آوریم و این دستاوردها افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می شود.
وی افزود : اثبات صلح آمیز بودن دستاوردهای هسته ای ایران باعث کاهش تنش های بین المللی می شود و کشورمان نیز می تواند در مسیر توسعه این فناوری هسته ای قرار گیرد.
براساس برنامه پیش بینی قرار بود دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران سخنران اصلی این رویداد علمی باشد که به دلیل آنچه که مشغله کاری اعلام شد، از حضور در این مراسم عذرخواهی کرد.
دکترمحمد قنادی در پایان بیانیه علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به این مسابقه علمی را خواند.
پنجمین مسابقه طراحی ماشین و موتور الکتریکی از امروز با شرکت ۱۰ دانشگاه فنی کشور از جمله دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در ساری کارش را آغاز کرد.