کسب رتبه اول عملکرد توسط فرماندهی انتظامی مراغه
کسب رتبه اول عملکرد توسط فرماندهی انتظامی مراغه

سرهنگ سهراب رحیم زاده، روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رتبه از بین ۱۹ فرماندهی شهرستان های استان کسب شده است. وی اظهارکرد: این ارزیابی در خصوص کاهش جرایم، افزایش کشف و دستگیری مجرمان، پیشگیری از جرایم، برگزاری کلاس ها و دوره های آگاه سازی در بین مردم و دانش آموزان […]

سرهنگ سهراب رحیم زاده، روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رتبه از بین ۱۹ فرماندهی شهرستان های استان کسب شده است.
وی اظهارکرد: این ارزیابی در خصوص کاهش جرایم، افزایش کشف و دستگیری مجرمان، پیشگیری از جرایم، برگزاری کلاس ها و دوره های آگاه سازی در بین مردم و دانش آموزان و همچنین رضایت مندی مردم از عملکرد نیروهای پلیس توسط ستاد فرماندهی استان انجام شده است.
فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه این رتبه در نتیجه انضباط، ایمان و وحدت نیروهای قسمت های مختلف این فرماندهی کسب شده است، یادآور شد: برنامه ریزی و سازماندهی مناسب مدیران و مسئولان بخش های مختلف و وجود روحیه معنوی و اخلاق حسنه کارکنان در کسب این رتبه موثر بوده است.
سرهنگ رحیم زاده ادامه داد: فرماندهی انتظامی مراغه با رویکرد پلیس جامعه محور، مردمداری، قانونمداری و روزآمدی در ماموریت های خود و همچنین تعامل و مشارکت با اداره ها و سازمان های مردم نهاد، موفقیت های چشمگیری را در کاهش جرایم و افزایش کشفیات بدست آورده است.