نماینده مردم تهران در مجلس گفت: احمدی نژاد صلاحیت ورود به مجلس دهم را ندارد. احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: من بصورت مستقل وارد انتخابات مجلس شده‌ام البته در حال حاضر یک اصولگرا هستم. وی در رابطه با ترکیب آینده مجلس گفت: ترکیب آینده مجلس را پیش‌بینی نمی کنم اما امیدوارم […]

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: احمدی نژاد صلاحیت ورود به مجلس دهم را ندارد.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: من بصورت مستقل وارد انتخابات مجلس شده‌ام البته در حال حاضر یک اصولگرا هستم.

وی در رابطه با ترکیب آینده مجلس گفت: ترکیب آینده مجلس را پیش‌بینی نمی کنم اما امیدوارم افراد ریشه‌دار و انقلابی وارد مجلس شوند.

توکلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طیف نزدیک به دولت و رئیس جمهور سابق جایگاهی در مجلس آینده  خواهند داشت،‌گفت: این مسئله بستگی به مردم دارد، اگر شورای نگهبان صلاحیت کسی را تایید کند و مردم وی را انتخاب کنند طبعا صلاحیت خدمت بعنوان نماینده مجلس را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در مورد صلاحیت مسئولان دولت قبل باید تفکیک قائل شویم،‌ ادامه داد: برخی از آنها صلاحیت نماینده مجلس شدن را دارند و برخی دیگر ندارند.

توکلی در پایان تاکید کرد: به نظر بنده رئیس جمهور سابق صلاحیت ورود به مجلس دهم را ندارد.

گفتنی است احمد توکلی نماینده فعلی مجلس ظهر امروز(سه شنبه) با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

منبع: فارس