مدیران سیاسی و جناحی از شهرداری جدا شوند
مدیران سیاسی و جناحی از شهرداری جدا شوند

صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: وظیفه تک‌تک ما این است که در هر جایگاهی که هستیم ضرورت حضور پرشور در انتخابات را تبیین کنیم، اما این امر به هیچ عنوان نباید به طرح مباحث جناحی و تبلیغاتی منجر شود. وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی خدمات و ارتباطات شهرداری‌، مدیران […]

۸۰۶۴۳۳۶۲-۴۰۴۹۲۰۷صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار داشت: وظیفه تک‌تک ما این است که در هر جایگاهی که هستیم ضرورت حضور پرشور در انتخابات را تبیین کنیم، اما این امر به هیچ عنوان نباید به طرح مباحث جناحی و تبلیغاتی منجر شود.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی خدمات و ارتباطات شهرداری‌، مدیران و مسئولان این مجموعه باید نهایت دقت را داشته باشند تا امکانات و منابع بیت‌المال، مورد بهره‌برداری انتخاباتی افراد و طیف‌های سیاسی قرار نگیرد.

نجفی، از تریبون‌ها، فرهنگسراها و برنامه‌های فرهنگی به عنوان فرصت‌های توسعه مباحث شهروندی یاد کرد و افزود: این امانت خطیر و ارزشمند، باید مورد صیانت و حساسیت مدیران قرار گیرد.

شهردار تبریز اظهار داشت: به آرا و عقاید هر یک از مدیران احترام قائلیم، اما اجازه نمی‌دهیم مسئولیت‌های اجرایی و قانونی، به محل بهره‌برداری‌های سیاسی تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: هر مدیری که قصد فعالیت‌ سیاسی و جناحی دارد، می‌تواند از سیستم شهرداری جدا شده و به فعالیت‌های مورد علاقه انتخاباتی وارد شود.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را نمود آگاهی و نشاط اجتماعی و سیاسی خواند و افزود: در شرایطی که امروز، کشورهای همسایه و حتی برخی کشورهای توسعه‌یافته، از چالش‌های امنیتی رنج می‌برند، کشورمان در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان این‌که قدردان امنیت و توسعه سیاسی و اقتصادی کشور هستیم، گفت: این امنیت ارزشمند، با برگزاری انتخابات پرشور اسفندماه، زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود.