مهدی عبداللهی کاپیتان خلخال دشت عصر دوشنبه به هنگام بازگشت ازتمرینات تیم خود در شهراردبیل درجاده خلخال- اردبیل به علت حادثه رانندگی جان باخت. در این حادثه که درحوالی روستای قره قشلاق ازتوابع شهرستان کوثر روی داد، خودروی سواری پراید مرحوم عبداللهی با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرد. هنوز گزارش رسمی پلیس راه از […]

photo_2015-12-22_11-15-15مهدی عبداللهی کاپیتان خلخال دشت عصر دوشنبه به هنگام بازگشت ازتمرینات تیم خود در شهراردبیل درجاده خلخال- اردبیل به علت حادثه رانندگی جان باخت.
در این حادثه که درحوالی روستای قره قشلاق ازتوابع شهرستان کوثر روی داد، خودروی سواری پراید مرحوم عبداللهی با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرد.
هنوز گزارش رسمی پلیس راه از علت این حادثه اعلام نشده اما گفته می شود که انحراف به چپ خودروی سواری عامل این حادثه بوده است.
عبداللهی متولد سال ۱۳۶۹ شهرستان خلخال می باشد و از زمان تشکیل تیم خلخال دشت در آن مشغول توپ زنی بوده است .
ناصر میرمرسلی رییس تربیت بدنی خلخال گفت: مرحوم عبداللهی کاپیتان خلخال دشت فردی دوئست داشتنی و بسیار خوش اخلاق بود .
وی افزود: عبداللهی به شهر و تیم خود بسیار متعصب بود و در بین بازیکنان نیز دارای محبوبیت ویژه ای بود.
پیکر این فوتبالیست خلخالی روز سه شنبه با حضور گسترده مردم در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
خبردرگذشت کاپیتان جوان تیم فوتبال خلخال دشت ورزشکاران و شهروندان خلخالی را به شدت آزرده خاطر کرده است.
تیم خلخال دشت که هم اکنون از شرایط مالی خوبی برخودار نیست در رده چهارم جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد. حاکمیت سرما و بارش برف در روزهای گذشته باعث شده است که تمرینات این تیم در خلخال با مشکلاتی مواجه بوده و بازیکنان به صورت انفرادی و یا گروهی در شهرستان های اطراف به تمرین بپردازند.
خلخال در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل واقع می باشد.