اویاقلیق: روز سه شنبه تراکتور درنیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال تهران می رود.تراکتوراگر بتواند در این بازی پیروز شود ۵۰% راه قهرمانی درجام حذفی را طی کرده است. استقلال فاکتورهای مثبتی برای این بازی دارد. ثبات در کادر فنی و آمادگی بازیکنان و داشتن سید مهدی رحمتی در درون دروازه میتواند نقطه ی […]

IMG_4337

اویاقلیق: روز سه شنبه تراکتور درنیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال تهران می رود.تراکتوراگر بتواند در این بازی پیروز شود ۵۰% راه قهرمانی درجام حذفی را طی کرده است. استقلال فاکتورهای مثبتی برای این بازی دارد. ثبات در کادر فنی و آمادگی بازیکنان و داشتن سید مهدی رحمتی در درون دروازه میتواند نقطه ی قوت این تیم باشد البته نبود منصور خان پورحیدری سرپرست باسابقه ی این تیم از لحاظ روحی نقطه منفی این تیم باشد.
اما تراکتورسازی در لیگ خوب نتیجه نگرفته وتازه با رفتن تونی وآوردن امیرخان تغییراتی درکادر فنی ایجاد شده که حضور امیرخان قلعه نویی پر افتخار ترین سرمربی ادوار گذشته لیگ برتر می تواند نقطه ی مثبتی باشد. اما یک نقطه منفی وجود دارد وآنهم عدم حضور هواداران است.
صاحبان اصلی تیم به دلیل بازی آخر فصل قبل در مقابل نفت تهران و نتایج نه چندان خوب در این فصل با سکوها قهر کردند که این یک خودزنی در برابر استقلال خواهد بود.
هر وقت پرشورها آمدند موتور گلزنی تراکتوری ها زود تر روشن شد. اما در این فصل بیش از ۱۵۰۰۰نفر نیامده است. درست است که مشکلات زیادی دست در دست هم داده ولی تاریخ نشان داده که همت و همدلی مردم آذربایجان بی سابقه است. در زلزله ورزقان قبل از اینکه نیروههای امداد برسند مردم با خودروهای شخصی خود به سمت ورزقان سرازیر شدند.
حال مردم را چه شده که فرزند خود تراکتورسازی را تنها گذاشته و به حال خود رها کرده اند.آیا این به دور از تعصب و غیرت آذربایجانی نیست؟
صندلی های خالی ورزشگاه یادگار امام برای روز سه شنبه چشم به راه من و تو هستند. اگر هوا سرد باشد اگر برف یا حتی سنگ ببارد من با تمام وجود به ورزشگاه رفته و به دور از هر بحثی تیم محبوبم را تشویق می کنم و امیدوارم تو دوست عزیزم هوادار واقعیه تراکتور بیایی تا تراکتور عزیز مقابل استقلال تنها نباشد تا دشمن شاد کن نباشیم.
۱۰۰% حضور تک تک هواداران قوت قلبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم خواهد بود. پس وعده ی دیدار ما روز سه شنبه ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز.
یاعلی.
یادداشت از:بابک صفری