هشدار درباره قرص‌های کاهش وزن در آرایشگاه‌های زنانه
هشدار درباره قرص‌های کاهش وزن در آرایشگاه‌های زنانه

سهیلا امیری عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات انجام یافته اظهار داشت: با معاونت فرهنگی شهرداری تبریز تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تحکیم بنیان خانواده منعقد کرده‌ایم و امور بانوان و خانواده استانداری در این زمینه همکاری دارد. وی بیان کرد: در پارک‌های بانوان و فرهنگسراها اقدامات مشاوره‌ای و سخنرانی […]

۳۰۰۰۳۵۰سهیلا امیری عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات انجام یافته اظهار داشت: با معاونت فرهنگی شهرداری تبریز تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تحکیم بنیان خانواده منعقد کرده‌ایم و امور بانوان و خانواده استانداری در این زمینه همکاری دارد.

وی بیان کرد: در پارک‌های بانوان و فرهنگسراها اقدامات مشاوره‌ای و سخنرانی اساتید در این میان مورد هدف هستند و بهترین آموزش‌ها در این میان به بانوان خانه‌دار ارائه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: دسترسی به گروه‌های بانوان کارمند آسان‌تر است اما برای ارائه آموزش‌های لازم به بانوان در زمینه مهارت‌های اجتماعی، پارک‌های بانوان و فرهنگسراها را انتخاب کرده‌ایم.

وی با اشاره به نقش قهوه‌خانه‌ها در زمینه گسترش گرایش به مواد مخدر و دخانیات گفت: می‌توانیم از زمینه‌های موجود در قهوه‌خانه‌ها مانند پخت و ارائه غذاهای سنتی انجام شود.

امیری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه برگزاری همایش ویژه بانوان در استان اظهار داشت: کارهای مقدماتی این همایش انجام شده و پس از دریافت مجوز از مرکز این همایش در محورهای مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت آموزش در میان دختران و زنان تاکید کرد: همایش‌های مناسبتی مانند همایش روز دختر با رویکرد آموزشی انجام می‌شود و در این میان بحث آموزش‌های آسیب‌های فضای مجازی در جامعه از طریق اساتید برجسته کشوری صورت می‌گیرد.

وی بر اشتغال در روستاها تاکید کرد و گفت: توسعه اشتغال در میان بانوان روستاها و نیز کمک به دریافت تسهیلات برای اشتغال بیشتر و رفع بیکاری نیز به صورت اولویت‌دار دنبال می‌شود.

امیری با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز نگهداری زنان معتاد و نیز کودکان بی‌سرپرست یادآور شد: در بازدید از این مراکز مشکلات بانوان و نوجوانان بررسی شده و به مسئولان امر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به ارائه قرص‌های کاهش وزن در آرایشگاه‌های زنانه و باشگاه‌های ورزشی گفت: در این زمینه آموزش‌های لازم برای عدم دریافت قرص‌های شبیه موادمخدر مانند ترامادون صورت می‌گیرد ولی متاسفانه برخی افراد توسط آرایشگرها معتاد شده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: بانوان مبلغ با حضور در محافل مذهبی زنانه آموزش‌های لازم را به بانوان منتقل می‌کنند و در این میان از طریق تبلیغات اسلامی آموزش‌ها و جزوه‌های لازم ارائه می‌شود.