گشایش نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزهای مراغه
گشایش نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزهای مراغه

مدیر آموزش و پرورش مراغه روز دوشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: دانش آموزها آثار خود را در رشته های مختلف معماری، نقشه کشی، علوم مختلف رایانه، خیاطی، چاپ، طراحی و بازاریابی و مدیریت خانواده در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند. جلیل اسلامی، با بیان اینکه آثار دانش آموزان ۳۰ مدرسه در […]

مدیر آموزش و پرورش مراغه روز دوشنبه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: دانش آموزها آثار خود را در رشته های مختلف معماری، نقشه کشی، علوم مختلف رایانه، خیاطی، چاپ، طراحی و بازاریابی و مدیریت خانواده در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
جلیل اسلامی، با بیان اینکه آثار دانش آموزان ۳۰ مدرسه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، افزود: این آثار متعلق به ۵۰۰ دانش آموز تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان است.
وی یادآور شد: بهترین دست ساخته های دانش آموزها دراین نمایشگاه شرکت داده شده و در زمان برپایی نمایشگاه، سایر دانش آموزها و معلم ها از آثار موجود درآن بازدید می کنند.
اسلامی، برپایی نمایشگاه را کمک مناسبی به دانش آموزها برای آشنایی با مشاغل مختلف و انتخاب رشته تحصیلی و افزایش سطح آگاهی خانواده ها نسبت به رشته های هنرستان عنوان کرد.
این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته درتالار شهید بهشتی مراغه برای بازدید علاقه مندان دایر است.