فراز کمالوند پس از چند روز استراحت و پیگیری موضوع بیماری اش، در بازگشت به تمرینات تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: پس از انجام معاینات و آزمایشات پزشکی و چند روز استراحت، تاحدودی از لحاظ جسمی بهبود یافته ام و انشاالله از امروز – دوشنبه ۳۰ آذر- در تمرینات تیم حاضر می شوم. […]

فراز کمالوند پس از چند روز استراحت و پیگیری موضوع بیماری اش، در بازگشت به تمرینات تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: پس از انجام معاینات و آزمایشات پزشکی و چند روز استراحت، تاحدودی از لحاظ جسمی بهبود یافته ام و انشاالله از امروز – دوشنبه ۳۰ آذر- در تمرینات تیم حاضر می شوم.

کمالوند با اشاره به ناراحتی و عصبانیتش بعد از دیدار مقابل فولاد خوزستان، گفت: براساس تشخیص پزشکان دلیل اصلی درد معده ام، مشکل عصبی است و همین عامل در دیدار مقابل فولاد و در شرایطی که تا دقایق پایانی سه امتیاز را به اندوخته نیم فصل خود اضافه کردیم و می توانستیم در جایگاه پنجم قرار بگیریم، متاسفانه با بی توجهی و کم دقتی برخی بازیکنان، گل تساوی را دریافت کردیم و در عرض یک دقیقه تا رده نهم جدول پایین آمدیم.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: بروز چنین وضعیتی برای هر فردی فشار عصبی زیادی را باعث می‌شود و برای سرمربی تیم که روزها و ساعت های زیادی را صرف برنامه ریزی تاکتیکی تیم کرده، چنین فشاری به مراتب بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه تلاش همه ارکان باشگاه گسترش فولاد، فراهم سازی زمینه موفقیت تیم است، گفت: علاوه بر تلاش های کادر فنی، مالک، هیأت مدیره، مدیر عامل و کارکنان باشگاه بصورت تمام وقت دغدغه این تیم را دارند و بی توجهی برخی بازیکنان به این موضوع، بسیار ناراحت کننده است.

وی همچنین با بیان اینکه برای ادامه مسابقات لیگ برتر، برنامه ریزی کاملی را تدارک دیده، عنوان داشت: انشاالله از امروز با قدرت تمام برای دیدار مقابل سایپا آماده می‌شویم و بعد از آن، بازی حساس برابر تیم تراکتورسازی را پیش رو داریم که همه تلاش‌مان برای کسب حداکثری امتیاز این دو دیدار باقی مانده تا تعطیلات نیم را به کار خواهیم گرفت.

کمالوند، درخصوص تعطیلات نیم فصل و برگزاری اردوی ترکیه، اظهار داشت: از تاریخ ۱۶ دی اردوی ۱۱ روزه‌ای را در شهر آنتالیا برگزار می‌کنیم و درصدد انجام چند دیدار دوستانه نیز هستیم.

وی در رابطه با بحث نقل انتقالات بازیکنان در نیم فصل فصل گفت: این بحث همواره در زمان نقل و انتقالات مطرح می‌شود ولی هواداران عزیز توجه داشته باشند که در گسترش فولاد تبریز همه مسایل شفاف است و درصورت نهایی شدن هر موردی، بصورت رسمی از طریق باشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

سرمربی گسترش فولاد اضافه کرد: همانطور که در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان گفتم، تاکنون به غیر از موضوع سامان نریمان جهان و سعید آقایی که در اختیار تراکتورسازی قرار گرفتند، جدایی و جذب هیچ بازیکن دیگری قطعی نشده است و این موضوع روال طبیعی خود را سپری می کند و هواداران به هیچ کدام از بحث‌های مطرح شده دیگر توجه نداشته باشند.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش از پیگیری‌های آقای زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد و همچنین حمایت‌های حاج حمید حسین زاده و مهندس سمندر تشکر کرد و عنوان داشت: لطف این عزیزان همواره شامل حال من و تمامی اعضای تیم بوده و قدردان آنان هستم و امیدوارم با کسب موفقیت های بیشتر، پاسخگوی محبت این عزیزان باشم.