فغانی که سابقه سوت های اشتباه فراوان در لیگ ایران را دارد این بار در یک میدان بین المللی اشتباه کرد. فغانی داوری است که فصل گذشته یک تنه روی اشتباهات سریالی، قهرمانی لیگ برتر را از تراکتور گرفت و به اصفهان فرستاد. سایت روزنامه اسپانیایی “آس” با این عنوان که، “داور ایرانی گل اشتباه […]

فغانی که سابقه سوت های اشتباه فراوان در لیگ ایران را دارد این بار در یک میدان بین المللی اشتباه کرد. فغانی داوری است که فصل گذشته یک تنه روی اشتباهات سریالی، قهرمانی لیگ برتر را از تراکتور گرفت و به اصفهان فرستاد.

سایت روزنامه اسپانیایی “آس” با این عنوان که، “داور ایرانی گل اشتباه مسی را قبول کرد” در گزارشی کوتاه به اشتباه فغانی در بازی بارسلونا و ریورپلات در فینال جام جهانی باشگاه ها اشاره کرد.

بازیکن آرژانتینی که به سختی خودش را به بازی رسانده بود با دست راست توپ را کنترل کرد و با پای چپ بی نظیرش دروزاه حریف را باز کرد. داور ایرانی این صحنه را ندید و گل را صحیح اعلام کرد.

فغانی همان داوری است که بعد از اشتباهات فاحش خود در دیدار نفت و تراکتور در فصل گذشته، مورد حمایت کمیته داوران و فدراسیون فوتبال قرار گرفت.