حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: گزارش به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز اعلام شد و با اعزام تکنسین‌های اورژانس به خیابان ارتش کوی حاج جبار نائب از مرگ وی به دلیل نصب غیر اصولی لوله بخاری در محل تائید خبر دادند. وی ادامه داد: علائم مسمومیت با منوکسید کربن می‌تواند طیف وسیعی از علایم را شامل شود […]

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: گزارش به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز اعلام شد و با اعزام تکنسین‌های اورژانس به خیابان ارتش کوی حاج جبار نائب از مرگ وی به دلیل نصب غیر اصولی لوله بخاری در محل تائید خبر دادند.
وی ادامه داد: علائم مسمومیت با منوکسید کربن می‌تواند طیف وسیعی از علایم را شامل شود و بسیاری از این علایم شبیه به علایم سرماخوردگی است و اکثر افراد فکر می‌کنند به دلیل سردی هوا دچار سرماخوردگی شده‌اند، سعی در خوابیدن می‌کنند.
به گفته حسینقلی‌زاده سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی‌قراری،  تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد، کاهش دید از علائم عمومی مسمومیت‌ها، حالت خواب آلودگی شدید، کسلی، خستگی و کاهش قدرت عضلانی از جمله علائم اولیه مسمومیت در افراد به شمار می‌روند.
حسینقلی‌زاده ادامه داد: چنانچه افراد در این مرحله متوجه چنین علائمی شدند، با خارج شدن از فضای آلوده می‌توانند از پیشرفت مسمومیت پیشگیری کنند.