شهردار جدید مرند انتخاب شد
شهردار جدید مرند انتخاب شد

محمد هراسی رئیس شورای اسلامی شهر مرند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای اخیر پس از اینکه نفرات پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه کردند دیشب اعضای شورا پس از بررسی این گزینه‌ها با اکثریت آرا، مهدی علیپور را به عنوان شهردار مرند انتخاب کردند. وی تعهد و تخصص را در انتخاب […]

محمد هراسی رئیس شورای اسلامی شهر مرند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای اخیر پس از اینکه نفرات پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه کردند دیشب اعضای شورا پس از بررسی این گزینه‌ها با اکثریت آرا، مهدی علیپور را به عنوان شهردار مرند انتخاب کردند.

وی تعهد و تخصص را در انتخاب شهردار بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به تعهد و تخصص و اینکه سردار علیپور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و دارای سلامت نفس و صداقت است اکثریت اعضای شورا با انتخاب شدن وی موافقت کردند.

در دو جلسه قبلی شورا آقایان مصطفی سالاری، رسول حسین‌زاده، عیسی اسدلو، مهدی علیپور و حسین حسین‌پور گزینه‌های پیشنهادی برای شهرداری بودند که برنامه‌های خود را ارائه کردند و در نهایت مهدی علیپور با ۹ رای از ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی به عنوان شهردار مرند انتخاب شد.

تقی کرمی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص بازداشت شهردار سابق مرند و تعدادی از کارکنان شهرداری اظهار داشت: کسی که با مسائل مالی درگیر است قطعا در مظان اتهام بیشتری قرار خواهد داشت و در مورد ثابت شدن اتهام این افراد، این مراجع قضایی است که تصمیم می‌گیرد.

کرمی ادامه داد: اطلاع‌رسانی در این مورد هم توسط دادستان تبریز و بعد از صدور کیفرخواست ممکن خواهد شد و در این شرایط تنها موضوع مورد اهمیت برای فرمانداری فراهم کردن زمینه تداوم خدمات به مردم و شهروندان است.