تبریز با ۲۳ نامزد در صدر/ نامزد شدن ۳ خانم در تبریز و اهر/ ۳ روحانی در تبریز، میانه و بناب
تبریز با ۲۳ نامزد در صدر/ نامزد شدن ۳ خانم در تبریز و اهر/ ۳ روحانی در تبریز، میانه و بناب

سعید شبستری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان، ۳ نفر از حوزه انتخابیه ورزقان، ۵ نفر از مراغه و عجب‌شیر، ۲ نفر از اهر و هریس، ۲ نفر از میانه، یک نفر از شبستر، ۲ نفر از ملکان، ۳ نفر از کلیبر،خداآفرین و هوراند، ۷ نفر از سراب، ۵ […]

سعید شبستری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ثبت نام کنندگان، ۳ نفر از حوزه انتخابیه ورزقان، ۵ نفر از مراغه و عجب‌شیر، ۲ نفر از اهر و هریس، ۲ نفر از میانه، یک نفر از شبستر، ۲ نفر از ملکان، ۳ نفر از کلیبر،خداآفرین و هوراند، ۷ نفر از سراب، ۵ نفر از بناب، ۳ نفر از مرند و جلفا و ۲ نفر بستان‌آباد بودند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان ۳ نفر خانم از شهرهای تبریز و اهر و ۳ نفر نیز روحانی بودند که متعلق به شهرستان‌های تبریز، میانه و بناب هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی غالب گروه سنی ثبت نام کنندگان در اولین روز ثبت نام ۴۱ تا ۵۰ سال گزارش شده است.

سعید شبستری‌خیابانی ابراز داشت: ثبت نام نامزدهای مجلس شوای اسلامی از صبح امروز در حوزه های انتخابیه اصلی شروع شده و داوطلبان می بایست برای ثبت نام به فرمانداری های این حوزه ها مراجعه کنند.

وی افزود: به عنوان مثال کاندیداهای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو باید به فرمانداری تبریز و داوطلبان حوزه اهر و هریس به فرمانداری اهر مراجعه کنند.

شبستری اذعان داشت: زمان ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به ترتیب تا چهارم و دوم دی ماه جاری ادامه خواهد یافت و در صورت تداوم مراجعه ساعت ثبت نام قابل تمدید است.

این مسئول با بیان اینکه شمار نامزدهای مجلس خبرگان استان به ۷ نفر رسیده است، افزود: امیدواریم تا دوم دی ماه تعداد بیشتری از علما و فضلای حائز شرایط استان مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ثبت‌نام نامزدهای مجلس شوای اسلامی از صبح امروز در حوزه‌های انتخابیه اصلی آغاز شده و داوطلبان باید برای ثبت نام به فرمانداری‌های این حوزه‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: به عنوان مثال کاندیداهای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو باید به فرمانداری تبریز و داوطلبان حوزه اهر و هریس به فرمانداری اهر مراجعه کنند.
شبستری اذعان داشت: زمان ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به ترتیب تا چهارم و دوم دی ماه جاری ادامه خواهد یافت.

این مسئول با بیان اینکه شمار نامزدهای مجلس خبرگان استان تا این ساعت به ۷ نفر رسیده است افزود: امیدواریم تا دوم دی ماه تعداد بیشتری از علما و فضلای حائز شرایط استان مراجعه نمایند.